»Še vedno je nezadostno raziskana njena vloga pri reševanju sodobnih družbenih izzivov, kot so človekove pravice, vključevanje ranljivih skupin, duševno zdravje in kakovostno staranje.«
»Zaradi prihajajoče selitve aktivnosti UGM v novo galerijo na Rotovškem trgu in zaradi neprimernosti prostora za razstavno dejavnost smo prostore, v katerem je doslej deloval UGM Studio, konec leta 2024 predali v upravljanje Mestni občini Maribor.«
»Nepopustljivost, jeza, pohlep, pijančevanje in vse to so v primerjavi zgolj puhlice: prav skozi ošabnost je hudič postal hudič: ponos vodi vse druge v vice: to je popolno protibožje stanje duha.«
»Seveda obstaja tudi v umetnosti. Verjetno še najbolj nazorno, ko se v ogledalu zagledajo različne zgodovinske osebnosti in mitske podobe, ki sta jih polni literarna in likovna zgodovina, najdemo jih lahko celo v glasbi.«
»Privede nas do soočenja z nematerialnimi podobnostmi – prebliskom realnega znotraj vsakodnevnega. Ozvočena telesa tako pridobivajo na svoji živi naredi sama avtoriteti in poliperspektivni haptičnosti.«
»V preprostosti form in kompleksnosti struktur razgaljajo kot vrhunsko oblikovani objekti, ki z neposredno, a večpomensko sporočilnostjo črpajo iz izkustvenega, empiričnega in izhajajo iz znanstvenega, raziskovalnega, iskalnega, intelektualnega in fizičnega.«
»Markovo nedosegljivo iznajdljivost, duhovitost in ustvarjalno delo bomo poskusili dostojno ohraniti tisti, ki smo mu bili blizu, ga podpirali in imeli radi.«
»Brecljev opus ne obsega 'samo' glasbenih stvaritev, ki so medtem že ponarodele, vsekakor pa zaznamovale več generacij prebivalcev iz vseh držav nekdanje Jugoslavije, pač pa zajema celostno ustvarjalnost Marka Breclja kot umetnika državljana.«
»Muzej Marka Breclja ne more biti posvečen eni osebi, ampak eri, v kateri je Marko Brecelj živel in deloval.«
»v času unifikacije medijev, zapiranja distribucijskih kanalov svetovnega spleta, deplatformiranja, odstranjevanja, prepovedi in cenzur, omejevanja in izločevanja, prebujanja in prebujenja zdi 'dobro jutro' kot kletvica. Ali vsaj poziv na pregon.«
»Da v III. svetovni vojni ni prostora za umetnost in lastno mnenje, je pretveza za prepričane in sprijaznjene, za umaknjene in nezadostne, za vdane in speštane, ki jim na Kiblixu od vsega začetka, leta 2022 odpiramo kanale uresničenih prihodnosti.«
»V času iluzionizma in iluzorne resničnosti (Illusional Reality), ki pod krinko svobode izvaja (popoln) nadzor nad ljudmi in družbo z različnimi sredstvi, političnimi, ekonomskimi, pravniškimi, znanstvenimi, tehnološkimi, psihološkimi, represivnimi v številnih oblikah, se izraz 'svobodni umetnik, umetnica' zdi kot privid, navidezna resničnost (Virtual Reality) in konkretizacija v najširšem pomenu besede. Konkretizacija abstrakcije (Abstraction Concretisation). Medtem ko je iluzorno simulacija stvarnega (Simulational Reality), predstav in stvaritev.«
»Materializacija se skozi procese in postopke uresničuje, misli in zamisli se postavljajo in sestavljajo, predstave postanejo resničnost, delovanje se udejanja v mediju, ki nam je blizu, je enako naš kot (samo)svoj. Slika, računalniška risba, kamnita skulptura vlečejo vrv od pradavnine do tukaj in zdaj, odkrivajo sledi, reanimirajo dogodke in jih podajajo v avtonomnih in avtohtonih lastnih stanjih. Kot kemijske spojine, katerih elementi so komplementarni ne samo v krožnicah, spiralah in privlačnostih, ampak tudi v neprivlačnostih in odbojnostih, ki tvorijo notranje napetosti razstavljenih umetniških del.«
»Letos so nas prijazno sprejeli v Mariboru, v največjem slovenskem razstavišču Kibla Portal, in v sodelovanju z njihovimi priznanimi kustosi, ki jim je prisluhnila celo tujina in jih cenijo daleč prek meja, smo tako uspeli postaviti največji Majski salon na splošno.«
»V tematski verigi, vezani na različna področja v likovni umetnosti, na razne zvrsti in na simboliko, kar si je sledilo in smo predstavljali skozi desetletje, smo letošnje vsebine zastavili bolj na široko, saj segajo od tradicije in tradicionalnih tehnik, do naravnih elementov pa vse tja do novomedijskih sodobnih likovnih poetik.«
»Pri tako raznovrstnem naboru likovnih del se je že ob pogledu na vsa prispela likovna dela, odvita in naključnostno razvrščena po razstavnem prostoru, kar sama porodila organizacijska metoda, in sicer glede na avtorjevo uporabo prevladujoče barve, ko ta koncept na nekaterih točkah ni vzdržal, pa razvrščanje po tematikah, oziroma po nekem najdenem skupnem imenovalcu.«